Hello! Welcome here and do follow mine. Leave your comments too. ThankYou ♥

DEPRESSED.

Assalamualaikum WBT.

Hello (!) Padan muka dengan kau Eryn. Tak cukup dengan dekat asrama, Sesta, sekolah. Kat rumah pun terbawa-bawa dalam bilik. RA, serious do i need your advice to me. I text you, tapi kau takbalas lah Raby. Takpe takpe esok aku try lagi :O Hehe, eryn mesti ramai punya lah gelakkan kau. Next year, kalau tak sama kelas dengan Raby, aduuh siapa nak nangis samasama dengan aku? Urghh, terpaksa through sorangsorang lah kot? Btw, thanksomuch for this 3night. Kau sanggup datang dorm aku, nangis sama sama dengan aku :'<




Sorry, i don't mean it. Taksangka jadi macamni. Takpe kalau kau dah taknak kawan dengan aku. Aku dah biasa sedihsedih macamni. Kbye :'>


Lots Of Love, Eryn ♥

No comments: