Hello! Welcome here and do follow mine. Leave your comments too. ThankYou ♥

251111

Assalamualaikum WBT.


Perhatian! Ini post untuk sahabat saya, Raby. Saya tidak akan menghalang anda utk membaca dan menghayatinya. Tapi, seelok-eloknya tak perlulah baca. Maluuuuuuuu :-)

Rabiatul is right in the pictures.


Hello! See the cute girls up there? Haha, she is my best friend at Sesta. Well, I mean besides Haziyah (: Here, I wanna share something about her. Her beautiful name is Rabiatul Adawiyah Binti Mohd Hazman. Friends call her by Raby or Robert. Stay dekat Temerloh, Pahang. Born on 3 February 1998. Her IC is 980203-06-5***. Heheh, I know I am too detail. She have a beautiful smile, seriously. Dah penat aku speaking -__- 

Hehe, aku baca text kau tadii. Thanks a lot wey. Sayang kau :'>  And thanks a lot much much for being my great superb counselor and best-good-listener. Aku takkan lupa jasa baik kau dekat aku selama ni. Perasan tak, kat lately ni aku banyak masalah then aku rasa ada hikmah aku banyak masalah ni. Yeah, aku banyak cerita dekat kau and nangis depan kau. Entahlaah, sekarang ni senang je air mata aku nak keluar depan kauu. Aku rasa macam kau ni mak aku pun ade jugaak :P Heheh, aku depan mak aku pun tak macam nie. Okay, stop it. Perasan tak, this lately pun Opie yang sarang tebuan tu takde pun ejek kita lesbo kan? Perasan tak? Aku rasa ada hikmah semua ni terjadi. Yeah, apa-apa pun aku tetap sedih. Tahun depan, kita tak sama kelas. Aku dah tak duduk sebelah kau. Bukan kau yang urut aku kalau aku ngantuk tahun depan. Bukan kau yang akan tolak aku ke depan secara tiba-2 kalau aku ngantuk. Memanglah kita tak all the time 24 hours sebab kau ada gang kau and aku ada gang aku. But we're still BFF dalam kelas kan? Hehe :-P Kenapa hidup perlu perpisahan? You know kan? Aku benci orang cakap Goodbye. Aku benci orang tinggalkan aku. And sebab tulah aku taknak kau pindah raby. Aku faham perasaan kau, semua yang kau sayang leave you behind. Believe me, one day korang mesti gathered balik. And about Kak Manjee, jangan takut. Ada ramai lagi senior yang baik-2. Don't too worry la wey. And you always says that Im genius. I am not lah Raby. Kalau aku genius dah lama aku dapat potong Arissa tu lol. 

Aku minta maaf gila gila dekat kau. Aku tahu aku banyak buat salah dekat kau. Selalu mengada, selalu merajuk dengan kau. Aku tahu semua tu. Aku ingat lagi time dekat RAMD tu, kan kita bertiga dengan Ain sekali. Ain jadi orang tengah sebab kalau dia dengan kau, Aku merajuk. Kalau aku dengan dia, Kau pulak merajuk. Bila aku teringat balik, so sweet alolololo ^^ Perasan tak, time last day dekat sekolah orang lain semua muka happy je sebab nak balik rumah! But me? Aku nangis bagai nak rak. Yes, I already told you. Aku taksuka perpisahan. Kan aku peluk kau on that day kan, aku nangis pergh memang mantaaap :| Nasib baik budak laaaki taknampak kot. Nanti diorang kata aku ni lesbo minat kau. Tahu-2 jelaah budak laaki punya perangai, so tak matured -,-

Mesti kau penat kan nak baca karangan entah berjela-jela ni? Idk, tapi aku tak rasa penat pun while typing benda ni. Tapi aku rasa penat while typing our homeworks yang kena email kan kat cikgu tu. Rabiatul, aku tahu kau merindui aku c: Wey, #betul-2 syok sendiri aku. Kay apa-2 jelaah. Tapi kalau kau rindu aku, kau baca lah harta peninggalan aku dekat dalam notebook kau and the other 3 papers tu. 1 testpad, 2 kertas putih if I'm not mistaken. And, kalau aku beli novel Cinta Kontrak tu, you'll be the second hand to read it ohyeahh. Promise! Eh eh, aku minta maaf. Aku sayang kau! Dah setahun kita kenal since that interview. Banyak yang kita lalui bersama, suka duka pahit manis (: Terima kasih untuk segalanya sahabatku 

From: Raby :)

Hi,my Eyin. Today is our first friendship anniversary :) I hope our friendship will be last forever. Even though, we're not a same class. Maybe, there's something that beautiful are waiting for us.Don't forget about this your stupid friend. I'm in second last class. Eryn, thanks for being there when I needed a shoulder to lean on and for patiently hear my personal problems. I know that I would not shed any tears from now on. I'm not perfect, that is never make any worst. So, I'm sorry for everything. Thanks again. You must always know that, my friend means the world for me. That's mean, if you not here with me, how can I stay alive? We sat together in class about 10 months. Yeah, no one can changes you beside me in future Lilium. We are friend, Eryn. Ignore that shit mouth says. We are friend, a good friend. Like twins :) Thanks for the happiness, bye genius.
-25 November 2011, 12.00 am

P/S: The message is from Rabiatul by my phone. Quite long right? I don't know how much the time spend to create that much beautiful essay :) Bytheway, aku speechless kot. Sebab tulah, aku reply macam $^&**@ je kan? Sorry! ^^ Aku reply kat sini, sebab aku malas tekan kekunci phome tu :P

OMG, this is the longer post I ever had :O



Lots Of Love, Eryn ♥

No comments: