Hello! Welcome here and do follow mine. Leave your comments too. ThankYou ♥

Happy enough.

Assalamualaikum WBT.




Comel gila budak niii (: Aloooloo, geramm wey. Oh okay stop it :P 
Bytheway, happy holiday. Masih tak terlambat kan nak wish? Haha, hope korang punya hols tak seboring my holiday -,- Seriously bosan gila gila kot. Homeworks? Confirm lah pasti ada. And korang fikir aku rajin sangat ke nak buat? Aku rasa tarikh akhir hantar baru aku tergesa-gesa buat kot ;P

Cukuplah aku berbasa-basi di pagi hari ni :3

Now im realize that i'm not good enough to be with you. But, I can't get you out of my mind. What crap I'm talking about? Huhh -_- Azreen, he loves someone else lahh. That's the reality. Okay i know it :'> Apa pun, terima kasih lah banyak-2. Cukup, aku dapat chat dgn kau pun jadilah. Aku cukup gembira. Look, title pun "happy enough". So I really mean it :D

First-2, my heart says that :

When I see you're online, I wanted to start a conversation. But then, I felt guilty and not brave 
enough to start it.
But aku taktahu hantu mana yg rasuk tadii -,- Dah malas cerita panjang-2, yeay! ^_^





Lots Of Love, Eryn ♥

No comments: