Hello! Welcome here and do follow mine. Leave your comments too. ThankYou ♥

Laik Made Laik Dote :3

Assalamualaikum WBT.


Hello Hello! Lama wa tak update wa punya blog musyuk ini maaa :3 Wahwah, intro dah karut. Kalau buat essay, lagi karut sebab tu panjang hihi. Okay kawan-2, itulah rahsia saya kalau nak buat essay for English. Gambar kat atas ni time holiday-2 dekat Jusco Cheras Selatan haha. Laik made like dote gituu. Oops sorry. *Like Mother Like Daughter gituu xP Tengok background ah gambar tu, banyak TV besar-2 kan? Sebab time tu usha2 sikit TV utk rumah baru dekat bangi tuu. Sekali kakak aku melencong tengok Camera pulok D: Apa lagii, aku ni dah ar 24/7 with the phone and taking some pictures. "Mak, jom join eyin amek gamba" Mak aku terus bagi green light hahahaha *cerita yang karut yeah ^^

Seriously boring gila holiday iniii wey. Aku bosaaaaaaaaaaaaaan tak tentu hala. Last week dok seminggu dekat Bangi. And as I wish, aku dapatlah usha Ombak Rindu kegilaan ramai tu. *Termasuk aku sekali Boleh laah, bagi aku. 4/5 STAR teeheee ;) Habis shawl basah nangis-2 semua. Lately ni, aku cepat touching sikit. Sikit-2 nangis, aku pun dok menyampah dgn diri aku sendiri c:

"Wey aku minta maaf gila do. Aku bukan taksuka kau, aku suka. Tapi as a friend jelah. Ish, tolong lah jangan nak show off bagai nak rak yg kau tu suka kat aku. Aku malu ah. Habis satu berek ni tahu daah. Lagipun, kita bukan kenal sgt pun. Almost setahun aku tak keluar rumah. Ni tiba-2 kau nak khabo kat org semua -.- Lagi teruk bila kau cakap aku gf kau? Memang aku tergelak terbungkang macam kucing nak beranak je rupa nye :3 Anyway, kau kacak. Seriously. Aku tak tipu. Sebab dulu pun aku dah mcm terminat dkt kau hhihihi :F Aku bagi chance kat org lain utk amek kau as her bf. Goodluck, friend!"

Khas untuk sahabatku yg tersayang. Omg?! Ewwwwwww T^T


Bytheway, blog dah ada version baru. Err, adakah aku baru tahu? So lame -.- Watlek sudoh. Aku agak kekok tapi aku suka nak post sebab macam terasa tulis kat kertas A4 lol :P Bye! Times out. Dah pukul 12.51 am. Esok ada kelas agama dekat surau. Alhamdulillah, I'm being The Ustazah Pilihan sekejap :3


I love you. Yes you! YOU! :*



Lots Of Love, Eryn ♥

No comments: