Hello! Welcome here and do follow mine. Leave your comments too. ThankYou ♥

December :)

Assalamualaikum WBT.


Haiyaaaaaaaaa, cepat je masa berlalu. Lepaas December, then January 2012 -,- Awwhman, time tu dah start newyear and masuk sekolah and belajar and homework and ............?? Macam-2 lagi laaah tak boleh nak describe sebab dah terlampau excited ni huahuahua c:  

Eh ada perubahan kan my blog? Sikit jelaaaaaaaaaaaaah, sebab too Malas much much nak edit semuaa. Aku bukan cukup masa pun haha *nampak sangat tipu T.T Okay nak cerita ni, actually aku dekat Bandar Sri Putra, Bangi. My second house besides Tapah -,- Then, aku teramat laaaah bosan disini. Ape yang aku buat? Online makan tido tu jeelaah. ISH =,=

Sekarang 1December kaan, countdown for 17 days more! Huahua, my birthday ;) Huh? Baru nak masuk 13? Kesian hahaha. Biasalah, lahir lambat. Apodaaaaaaaaaaaa. Nak buat I/C pun last year lambat gila dapat. Haha, nanti nak ambil license kereta mesti lambat jugaaaaaaak. Okay, aku dah berangan besar dah ni xD
So my birthday aku harap sangat all my dreams come true. Aku haraap sangat-2 niiii. And next year dah Form 2 :'( Dah ada Junior lalalala aku tak suke -,- Entahlah, aku kadang2 suke, kadang2 tak suke. Tengok jelah macamana tahun depaaaan o.O 




Ape perasaan korang bila kawan yg takrapat sgt tiba-2 minta Couple? Urggh! Boleh jalan lah wey -,-


Lots Of Love, Eryn ♥

No comments: